Only kent eigenlijk iedereen. Het bedrijf opende in de jaren ’90 voor het eerst zijn deuren in Oslo, en heeft sindsdien flink uitgebreid. Tegenwoordig zijn er 300 winkels in 23 landen. De nadruk ligt by Only op jeans, en we kennen het merk dan ook vooral als dé plek waar je als eerste de nieuwste jeans trends voor een zacht prijsje op de kop tikt. Want het merk is niet duur, maar zit naar goede Scandinavische traditie altijd wel bovenop de laatste trends. Dit kan ook zo zijn nadelen hebben. Tijdens de uitverkoop is de winkel een gekkenhuis. Via Only online kun je veilig thuisblijven en toch profiteren van outlet prijzen.
Niet alleen maar jeans, maar ook kleding
Het is niet alleen maar denim wat de klok slaat bij het Only fashion brand. De collectie bevat ook fantastische kleding zoals jurkjes van lichte stoffen die fijn zitten. Zo zijn vooral maxi-jurken met etnische prints en hippie-motieven erg populair. En dé ultieme oplossing van de laatste jaren voor wie onbezorgd en vlot de deur uit wil: jumpsuits en playsuits. Wanneer je last-minute wordt uitgenodigd voor een picknick op een mooie lentedag, tik je eenvoudig zo'n schattige playsuit op de kop in de online shop en plof je zonder nadenken neer in het gras. Only heeft ook altijd blazers en jasjes in de collectie, die stijvol en verzorgd zijn, maar niet te stijfjes. Zo zijn vooral maxi-jurken met etnische prints en hippie-motieven erg populair.
Slim ONLY online shoppen doe je in de aanbieding
Voor Only online betaal je eigenlijk nooit heel veel, maar als je in één keer meerdere handige essentials wil aanschaffen ben je toch al gauw een aardig bedrag kwijt. Door slim te shoppen in de online outlet voorkom je dat een aanschaf een investering wordt. Als er een aanbieding is, vind je deze meteen hier in het overzicht.